...Ùˆ بالاخره تراكتورسازي با تماشاگرانش مي آيد

...و بالاخره تراكتورسازي با تماشاگرانش مي آيد




 

 


...و بالاخره تراكتورسازي با تماشاگرانش مي آيد


تاریخ : یکشنبه ،
31 مرداد 1389

پس از پنج بازي اول ليگ برتر ، فردا درهاي ورزشگاه يادگار امام تبريز به روي تماشاگران باز مي شود.در دو بازي مهم ديگر استقلال با نفت تهران و سپاهان هم با پاس تهران بازي مي كند

ایلنا: هفته پنجم ليگ برتر از فردا با 5 بازي آغاز مي شود كه در حساس ترين بازي ها استقلال براي نزديك شدن به صدر جدول با نفت تهران مصاف مي كند و تراكتورسازي در اولين حضور طرفداران پرشورش،از ملوان بندر انزلي ميزباني مي كند.
به گزارش ايلنا،استقلال فصل را پر نوسان آ‎غاز كرده و پس از پيروزي در اولين بازي خود،يك باخت و دو تساوي را تجربه كرده بود ولي در هفته پنجم موفق شد در يك بازي مقتدرانه با نتيجه سه بر صفر پيكان را شكست دهد.هر چند بعضي ها معتقدند پيروزي با اين نتيجه حق آبي ها نبود و اگر اشتباهات ابراهيم ميرزاپور،دروازه بان پيكان نبود نتيجه ديگري رقم مي خورد.استقلال در بازي فردا مجتبي جباري را به دليل آسيب ديدگي در اختيار ندارد و فرهاد مجيدي و پژمان منتظري به دليل محروميت نمي توانند آبي پوشان پايتخت را همراهي كنند.
استقلال فردا به مصاف نفتي مي رود كه اولين حضور خود را در ليگ برتر تجربه مي كند.اين تيم با وجود اين كه تجربه ليگ برتر را ندارد خوب نتيجه گرفته و هم اكنون با 6 امتياز در دره يازدهم جدول رده بندي قرار گرفته است.به نظر مي رسد براي شاگردان حسين فركي،سرمربي نفت كسب يك نتيجه تساوي كمتر از پيروزي نباشد.استقلال با كسب 8 امتياز در رده ششم جدول رده بندي قرار گرفته است .
رونمايي از هواداران تراكتور سازي در فصل جديد
تراكتور سازي هم فردا در حالي ميربان ملوان بندر انزلي است كه هوادارانش براي اولين بار در اين فصل مي توانند تيم محبوبشان را تشويق كنند.هواداران اين تيم در بازي اول برابر پرسپوليس كه در ورزشگاه آزادي برگزار مي شد،اقدام به فحاشي و پرتاب بطري سمت داور و بازيكنان حريف كردند و همين باعث شد كه دو جلسه از همراهي تيمشان محروم شوند.تراكتورسازي فصل پيش ركورد بيشترين آمار حضور تماشاگر در استاديوم را به خود اختصاص داد و از اين نظر حتي از استقلال و پرسپوليس هم ركورد بهتري داشت.عدم حضور تماشاگر باعث شده كه اين تيم نتايج در خوري كسب نكند.تراكتور تا كنون غير از بازي با راه آهن،پيروزي نداشته است. اين تيم با 5 امتياز روي پله سيزدهم جدول ايستاده است.
ملوان هم كه فصل را با سرمربيگري فرهاد پور غلامي آغاز كرده،هفته پيش اولين شكست خود را تجربه كرد و اميدوار است كه بتواند در ورزشگاه يادگار امام ازتراكتورسازي امتياز بگيرد.ملوان هم اكنون با يك برد،سه تساوي و يك شكست شش امتيازي است و در رده نهم جدول قرار دارد.
مس به دنبال خروج كامل از بحران
مس كرمان هم كه فصل را با سه شكست پياپي آغاز كرده بود،در دو بازي اخير خود يك پيروزي و يك مساوي را كسب كرده است.اين تيم در بازي قبل خود مهمان تيم پرستاره استيل آذين بود.مس در ابتدا از حريف خود پيش افتاد و لي در انتهاي بازي پيروزي را با تساوي عوض كرد.اگر مس مي خواهد خود را به جمع مدعيان ليگ برتر برساند بايد در اين هفته در ورزشگاه خانگي خود شهيد باهنر، شاگردان مجيد جلالي در فولاد را هم از پيش رو بردارد.مس هم اكنون 4 امتيازي است و در رده پانزدهم جدول رده بندي قرار دارد.
اين در حالي است كه فولاد فصل را رويايي آغاز كرده است .آنها پس از شكست برابر استيل آذين،برابر استقلال پيروز شدند و مقابل،سپاهان مدافع عنوان قهرماني هم به نتيجه مساوي رسيدند.همين نتايج باعث شده تا مجيد جلالي ادعا كند كه تيمش مي تواند افتخار خوزستان شود.فولاد هم اكنون با 8 امتياز در رده هشتم جدول رده بندي قرار دارد.
قهرمان بلند مي شود؟
تيم سپاهان فصل را شايسته يك قهرمان شروع نكرده است.اين تيم با خريدهاي پرسروصدايش طرفدارانش را اميدوار كرد كه بتواند اولين تيمي در تاريخ ليگ برتر باشد كه از عنوان قهرماني خود دفاع مي كند.سپاهان اين فصل بازيكناني مثل جانواريو،خسرو حيدري،هاشم بيك زاده،غلامرضا عنايتي،يانوش و جواد كاظميان را خريده و به نظر مي رسد نتيجه نگرفتن اين تيم هيچ توجيهي نداشته باشد.هم اكنون سپاهان با 6 امتياز دررده دهم جدول رده بندي قرار دارد.
سپاهان بايد برابر پاسي بازي كند كه فصل را با سرمربيگري اصغر مدير روستا عالي شروع كرده و هم اكنون با 10 امتياز در در رده سوم جدول رده بندي قرار دارد.اين بازي در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار مي شود.
پيكان-استيل آذين،يك نفر خداحافظي مي كند
تيم پيكان در حالي فردا در ورزشگاه شهيد رجايي از استيل آذين پذيرايي مي كند كه اين بازي ممكن است آخرين فرصت احمدزاده باشد.پيكان در اين فصل نتايج خوبي نگرفته و با يك امتياز در قعر جدول رده بندي قرار دارد.
استيل آذين هم كه فصل را با دو پيروزي آغاز كرد،در سه هفته اخير به نتيجه اي بهتر از تساوي نرسيده تا براي ماندن در كورس قهرماني فقط به پيروزي فكر كند. نكته مثبت در باره استيل آذين اين است كه آنها در اين بازي فريدون زندي و حسن كعبي را در اختيار خواهند داشت.اين تيم هم اكنون با 9 امتياز در رده چهارم جدول رده بندي قرار دارد، اما سرنوشت علي كريمي كه به دلايل انضباطي اخراج شده ، همچنان در ابهام است.گفته مي شود ممكن است خبر تغيير مديرعامل استيل آذين كه بازگشت كريمي نتيجه محتمل آن خواهد بود ، همه اتفاقات اين بازي را تحت الشعاع قرار دهد.
در ادامه بازيهاي هفته ششم ، دوشنبه سايپا با راه آهن ‏ صبا با شهرداري تبريز ، صنعت نفت با ذوب آهن و پرسپوليس با شاهين بوشهر بازي مي كند.
قرار است تمام بازي هاي اين هفته ساعت 21:30 برگزار شود.
جدول رده بنده ليگ تا پايان هفته پنجم:
1-ذوب‌آهن 13 امتياز
2- پرسپوليس 12 امتياز
3- پاس 10 امتياز
4- استيل‌آذين 9 امتياز
5- صنعت نفت 9 امتياز
6- استقلال 8 امتياز
7- صباي‌قم 8 امتياز
8- فولاد 8 امتياز
9- ملوان 6 امتياز
10- سپاهان 6 امتياز
11- نفت تهران 6 امتياز
12- سايپا 6 امتياز
13- تراكتور‌سازي 5 امتياز
14- شاهين 5 امتياز
15- مس 4 امتياز
16- شهرداري تبريز 4 امتياز
17- پيكان 1 امتياز
18- راه‌آهن 1 امتياز


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل